Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

επιλέγω... δεν επιλέγω


ΑΘΑΝΑΣΙΑ Κ.
Εγώ  επιλέγω  μια ζωή με στόχους
                    μια ζωή μακριά από τα ναρκωτικά                          
                       μια βόλτα στον ήλιο
                       τους φίλους μου
                       το χαμόγελο

Εγώ δεν επιλέγω  το συμβιβασμό
                            μια ζωή με καταπίεση
                            μια ζωή με περιορισμούς
                            μια ζωή  με φόβο
                            τη στεναχώρια
Δ. ΝΙΚΟΛΕΤΑ                                                                       
Εγώ δεν επιλέγω τον κόσμο που με περιβάλλει
                             ποιοι θα μείνουν κοντά μου
                             τις αναμνήσεις μου
                                                              επιλέγω να είμαι διαφορετική
                                                                             να βοηθώ τους ανθρώπους
                                                                              να αγαπώ τη φύση
                                                                         να διεκδικώ τα δικαιώματά μου
                                                                              να αποδέχομαι την αλήθεια
                                                                              να ζω με τα όνειρά μου
                                                                                       να ζω ελεύθερα


Κ.   ΜΑΡΙΑ
Δεν επιλέγω τι ώρα θα ξυπνήσω το πρωί, τους συγγενείς μου,ποιον θα ερωτευθώ,ποιος θα φύγει από τη ζωή,τη μοίρα μου, τι καιρό θα κάνει αύριο...
Επιλέγω τι θα φορέσω, να είμαι καλός άνθρωπος,τα όρια του εαυτού μου, αν θα φάω φακές , ποιο είναι το σωστό, την ελευθερία μου, τη διαμόρφωση του χαρακτήρα μου...
Κ.  ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
Εγώ επιλέγω τα όνειρα που θα κάνω, τη γνώμη για τους άλλους,τη διάθεση που θέλω να έχω...
Εγώ δεν επιλέγω τον τόπο και το χρόνο που γεννιέμαι, τη ζωή που η κοινωνία μου επιβάλλει να ζήσω.
Εγώ δεν επιλέγω αυτόν που ερωτεύομαι 
αλλά εγώ επιλέγω αυτόν που θέλω να κοιτάζω με ξεχωριστό τρόπο!!!!!!!!!!!
Κ. ΞΕΝΙΑ
Εγώ επιλέγω ποια είναι η πραγματικότητα για μένα, να αποκτώ πράγματα με την αξία μου....
Εγώ δεν επιλέγω την ώρα του θανάτου μου, να με απορρίπτουν, να μεγαλώνω, το πού με πάει η λογική, την αδικία....







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου