Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

STEPHEN HAWKING

 Ατσάλινη θέληση για ζωή-   νόσος των κινητικών νευρώνων- ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής κάτω από την αναπηρική πολυθρόνα του Χόκινγκ μετατρέπει σε λέξεις κάθε σύσπαση στο μάγουλο του καθηγητή.


Ένα μικρό βιβλίο για μια μεγάλη προσωπικότητα.Διάδοχος του Αϊνστάιν στην κβαντική κοσμολογία περιμένει την πειραματική επιβεβαίωση για τη θεωρητική του ανακάλυψη περί  κβαντικής  εκπομπής από τις μαύρες τρύπες του διαστήματος.
Ο ίδιος σημειώνει στο βιβλίο του Το χρονικό της ζωής μου 
έζησα μια πλήρη  και ικανοποιητική ζωή... τα άτομα με ειδικές ικανότητες πρέπει να επικεντρώνονται σε αυτό που δεν τα εμποδίζει η αναπηρία τους να κάνουν και όχι να λυπούνται για αυτά που δεν μπορούν...


  
  Το φιλμ «Η Θεωρία των Πάντων» (The Theory of Everything) του Τζέιμς Μαρς, αποτυπώνει την εκπληκτική, ανθρώπινη ιστορία ενός από τα μεγαλύτερα μυαλά που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα, του Στίβεν Χόκινγκ, τον οποίο εδώ τον υποδύεται συγκλονιστικά, ο νεαρός και ταλαντούχος ηθοποιός Έντι Ρέντμεϊν

Ο διάσημος επιστήμονας γράφει για την ταινία:
«Παρότι είμαι σοβαρά ανάπηρος, είμαι επιτυχημένος στο επιστημονικό μου έργο. Ταξιδεύω αρκετά και έχω βρεθεί στην Ανταρκτική και το Νησί του Πάσχα, έχω μπει σε υποβρύχιο και έχω ‘επιβιβαστεί’ σε μια πτήση μηδενικής βαρύτητας. Μια μέρα ελπίζω να πάω στο Διάστημα» έγραψε και συνέχισε: «Μέσα από τη δουλειά μου είχα το προνόμιο να έχω κερδίσει κάποια κατανόηση ως προς τον τρόπο που λειτουργεί το Σύμπαν. Όμως αυτό θα ήταν ένα άδειο σύμπαν αν ήταν χωρίς τους ανθρώπους που αγαπώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου