Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

ΔΥΝΑΤΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ



Νιώθω σαν ξένη ανάμεσα σε ομοίους
σαν κίτρινο φύλλο πάνω σ΄ένα καταπράσινο υγιές δέντρο
σαν ξενιστής ιός μέσα σε έναν ανθρώπινο οργανισμό.
Βυθίζομαι μέσα στην απαισιοδοξία μου
και ψάχνω να βρω φταίχτη της δυστυχίας μου.
και εσύ ω αγαπητέ ΄΄φταίχτη΄΄
δεν μπορείς να πεις ότι δεν μπορώ
δεν μπορείς να πεις ότι δεν προσπαθώ
δεν μπορείς να πεις ότι δεν καταλαβαίνω.
Δεν μπορείς να μου αρπάξεις τα όνειρα μέσα από τα χέρια μου
που τόσο σφιχτά κρατώ,
δεν μπορείς να μου κόψεις τα φτερά που τόσο πολύ ποθώ.
Είμαι τόσο αγανακτισμένη για τον κόσμο στον οποίο ζω
πώς θα επιβιώσω , πώς θα βρω το δρόμο το σωστό.
Η πείνα θερίζει, ο κόσμος αυτοκτονεί
κι άλλοι κολυμπούν στον πλούτο χωρίς να τους καίγεται καρφί.
Και εγώ εδώ μόνη προσπαθώ να βρω ένα τρόπο να εξηγήσω τον κόσμο στον οποίο ζω.
Τόσοι πολλοί πόλεμοι, άνθρωποι εναντίον ανθρώπων
τι μαύρο είναι αυτό ;
πώς θα βρω τον δρόμο τον σωστό;
Και όμως υπάρχει ελπίδα , ένα μικρό φως,
μια μικρή ηλιαχτίδα.
Έχω τη δύναμη να σταθώ
έχω τη δύναμη να επιβιώσω
έχω τη δύναμη να επανορθώσω
έχω τη δυναμη να ζω!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου