Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Ο κόσμος μου



Νιώθω μόνη, παγιδευμένη σε έναν κόσμο που δεν τον διάλεξα...
Θέλω συνεχώς να ξεφύγω από τη δική μου φυλακή.
Θέλω να απελευθερωθώ, να φτιάξω τον κοσμο που ονειρεύομαι και να μπω μέσα.
Αυτός ο κόσμος, οι άνθρωποι του, είναι τόσο αδιάφοροι και ψυχροί, δίχως ενα ίχνος ανθρωπιάς και ευγένειας. Δίχως να νοιάζονται για τον συνάνθρωπο, δίχως όνειρα. Ένας άνθρωπος δίχως όνειρα είναι κενός...δεν έχει στόχους, δεν μπορεί να υπάρχει απλα! Στο δικο μου κοσμο, στα δικά μου όνειρα δεν υπαρχουν αυτές οι έννοιες. Επικρατεί η αγάπη και η εμπιστοσύνη, άγνωστες λέξεις για κάποιους. Εκεί τουλαχιστον νιώθω ασφαλής, οτι κανένας φανταστικός μου φίλος ή έρωτας δεν θα με προδώσει ξαφνικά. Έναν τέτοιον απλό κόσμο ονειρεύομαι λοιπόν.
Θέλω να μείνω εκεί, στον κοσμο μου που τον έφτιαξα για μένα!
 Δεν θέλω να είμαι δέσμιος κανενός,
 μονάχα...Ελεύθερη...!!!                                                                            ΑΛΕΞ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου